Tant a Pere Vergés com a Garbí , m’he trobat els últims 7 anys amb alumnes i pares que tenien molta confiança amb mi i que davant dels problemes dels nois a finals de curs ( repetició ) volien que els ajudés.
Sempre he vist com a molt interessant la barreja de principis, estils , arguments i maneres de treballar entre les empreses i l’estructura de les persones.
De fet el que he aplicat amb els alumnes a classe i els estius ha estat la cerca d’un mètode personal per a millorar els seus coneixements.
Partia sempre de l’idea de la “millora continua” i de la “simplificació”.
Potser els resultats no han estat sempre els que voldria per a ells, però s’han sortit del desastre i han millorat.
M’agrada rebre de tant en tant missatges d’en Gerlac, d’en Jordi, d’en Joan,d’en Sergi,d’en Marc entre d’altres, i veure que han aconseguit fer carrera i que estan agraïts al període ( una o dues setmanes d’estiu) que varem dedicar-les a parlar de la seva manera d’enfrontar els estudis, de com millorar-la , i afegir una vesant de seguretat i tranquil·litat al emprar un mètode per a resoldre els seus exàmens i problemes.
Alguns nois i noies varen desistir de la meva ajuda quan els vaig proposar la feina a fer ( o per massa i es van espantar o per declarar-se autosuficients... ja m’espavilaré- de fet havia aconseguit la mateixa reacció varen dir mes tard els seus pares- Oriol , Marta).
Segueixo pensant que aquesta es una part no resolta per pares i escoles, i axó fa que els alumnes tinguin necessitat de recolzar-se de tant en tant en els professors....això de trobar la manera de treballar/organitzar-se no es tan fàcil i els gran podem ajudar.
La base , empresarial, es una organització i una definició d’objectius.
He fet servir llibres complementaris que els alumnes han llegit en una tarda, (Ping, Fish ) i moltes webs que aporten exercicis que ajuden a fer pas a pas una sensació de seguretat en coneixements , mínims , però suficients per a resoldre millor els treballs , els exàmens.
Sempre he vist com a molt interessant la barreja de principis, estils , arguments i maneres de treballar entre les empreses i l’estructura de les persones.
De fet el que he aplicat amb els alumnes a classe i els estius ha estat la cerca d’un mètode personal per a millorar els seus coneixements.
Partia sempre de l’idea de la “millora continua” i de la “simplificació”.
Potser els resultats no han estat sempre els que voldria per a ells, però s’han sortit del desastre i han millorat.
M’agrada rebre de tant en tant missatges d’en Gerlac, d’en Jordi, d’en Joan,d’en Sergi,d’en Marc entre d’altres, i veure que han aconseguit fer carrera i que estan agraïts al període ( una o dues setmanes d’estiu) que varem dedicar-les a parlar de la seva manera d’enfrontar els estudis, de com millorar-la , i afegir una vesant de seguretat i tranquil·litat al emprar un mètode per a resoldre els seus exàmens i problemes.
Alguns nois i noies varen desistir de la meva ajuda quan els vaig proposar la feina a fer ( o per massa i es van espantar o per declarar-se autosuficients... ja m’espavilaré- de fet havia aconseguit la mateixa reacció varen dir mes tard els seus pares- Oriol , Marta).
Segueixo pensant que aquesta es una part no resolta per pares i escoles, i axó fa que els alumnes tinguin necessitat de recolzar-se de tant en tant en els professors....això de trobar la manera de treballar/organitzar-se no es tan fàcil i els gran podem ajudar.
La base , empresarial, es una organització i una definició d’objectius.
He fet servir llibres complementaris que els alumnes han llegit en una tarda, (Ping, Fish ) i moltes webs que aporten exercicis que ajuden a fer pas a pas una sensació de seguretat en coneixements , mínims , però suficients per a resoldre millor els treballs , els exàmens.
Aquests juliols han servit a uns nois / noies per a fer el següent curs més be, més tranquils.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada